Pemzli.hu -Válogatott festőművészek oldala- - Albumok: Ezer év

Ezer év
ezerevfeltolt.jpg
50x70cm Papír,pasztell

Dátum: 2012/03/23 20:20
Feltöltötte: kagyerjak
Megnyitva: 3084
Kép Megosztása:

Kép Értékelése

Jelentkezz be az értékeléshez.

Please login or register to vote.

Értékeld:
várj...
Átlag:

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

#1 | @Attila - 2012 03 28 11:48:29
Köszönöm!
#2 | sue - 2012 03 28 11:05:52
Gratulálok! Nagyon tetszik.Dancingalien
#3 | Anonim felhasználó - 2012 03 27 15:26:16
Nem, nem. Ez a két alkotás, egy fáról való Wink
#4 | @Attila - 2012 03 27 14:59:04
Persze, az almát is össze lehet a körtével csak nincs sok értelme.
#5 | Anonim felhasználó - 2012 03 27 14:21:31
De össze lehet hasonlítani szerintem, már hogy ne lehetne Smile
#6 | @Attila - 2012 03 27 00:35:20
Jó hát minden nap nem lehet sorsportrékat csinálni, nem is kell szerintem. Azt a képet se lehet összehasonlítani ezzel, hiszen teljesen más, minden tekintetben. Örülök ha ez tetszik Nektek! Köszi! Wink
#7 | Anonim felhasználó - 2012 03 27 00:03:29
Ugye-ugye vemi, egyetértek veled.
#8 | @Attila - 2012 03 26 18:52:33
Köszönöm Margit!

Egyetértek Miklós, de azért ott motoszkál az emberben, hogy minél jobb legyen az előadás technikailag meg anatómiailag, még ha ez nem az elsődleges célkitűzés, akkor is.
Ugye a képeim többségét én is fotózom, egy ilyen fotózás hangulatát elő kell készíteni. Mind a modell mind a fotós (jelen esetben én) megfelelően rá kell, hogy hangolódjon erre a néha nagyon száraz dologra. Sokszor nem móka és kacagás ez az egész. A fotózás előtt én kitalálom kb., hogy mit szeretnék, aztán jön a fotózás, ami sikerül, ahogy sikerül. Általában nem úgy, ahogy azt elképzeltem. A legjobban azokat a fotókat kedvelem, és azok is sikerülnek jobban, ahol a modell nem előre beállított pózban van. Éppen ezért folyamatos kommunikáció van a modell és közöttem, elfelejtődik a fényképezőgép. Amikor megvannak a fotók, akkor jön az utómunka, torzítás csökkentése vagy különböző szűrők alkalmazása. Általában két képről festek, az eredetiről és a megbuheráltról egyszerre. Sokan csak a végeredményt látják, a mögötte lévő óriási munkát nem. Máshol is írtam, hogy nagyon fontos a modell és az én kapcsolatomban a bizalom, akár barátnőről van szó, akár nem, illetve az egymásra a ráhangolódás. Ezt az egészet én munkának veszem, az elejétől fogva úgy állok hozzá, másképp nem lehetne csinálni. OK
#9 | Greczi Margit - 2012 03 26 17:55:44
Ez is remek kép,
#10 | @Attila - 2012 03 26 14:13:00
Na úgy pont! OK
#11 | nordwick - 2012 03 26 14:10:50
FélreérteszSmile
Én magam is ALAPBÓL nem fotókövetek, érzést csinálok, DE...
Aztán elfáradok ,és mikor (szerintem) készvan... amit érzésból akartam volna,
vagy esetlegvalami tök más - de az tetszik)...
egyszóval kész van - a "lényeg" - DEAKKORMÉG egy csomó minden nincs kész, és akkor pusztán pl fáradtságra hivatkozva, bizony fotó követek a kép hátralevő részében...
Lényeges dolog ez, lényeges probléma, mert utána épp a "lényeget", az érzést, stb, ami már kész volt, abszolúte tökéletesen el lehet szúrni ezzel. Ezzel az "utómunkával"...
"utó-semmittevéssel" Smile
#12 | @Attila - 2012 03 26 13:58:33
Én pont fordítva próbálom, lemondok a fotó követéséről, mondjuk ott van az arc és már bennem van az érzés, amit ki akarok fejezni és elkezdem úgy alakítani. Nagyon érdekes a dolog, mert pár éve még képtelen lettem volna erre.
#13 | nordwick - 2012 03 26 13:55:26
Ez a kép nem néma.
Döbbenetes az arca pl., meg még sok minden. Smile

*****
"valóságtapasztalat-korrekciózott" dolgot arra akartam elmondani, hogy én magam is rettenetesen sokszor esem bele abba hülye helyzetbe, hogy, pl van egy fotóm, egy mankóm, és elfáradok, vagy lemondok a kép teljes belső tapasztalatokra épülő végigviteli kivitelezéséről, mondván:"hm, a lényeg már megvan"... nem is azt akartam esetleg... lett egy "lényeg"...
És minden ami utána jön, begyakorlott manuális... pl fotókövető tevékenység.

ÉN így szoktam járni nagyon sokszor
#14 | @Attila - 2012 03 26 13:42:34
Ezt meg nem tudom megítélni, hogy ilyenek-e a képeim...ezt eldönti a néző. HmmM Én annyit tehetek, hogy belerakom amim van, aztán hagy szóljon. Vagy maradjon néma! Grin
#15 | nordwick - 2012 03 26 13:40:19
Az "ellendolgozás".
Ha van egy élő modell, vagy fotó, vagy kitalált szituáció: mindegy. MINDEGY, mert létezik egy tapasztalat. Tapasztalat a pl. nőről, ami mindent felülbírál.
Ez az ami az anatómiát a fotót, fotótorzítást, üldögélő élő modellről adódó képet, egyáltalán MINDEN "ADÓDÓ" KÉPET helyrebillent.
Ha nem: akkor adódik a nézőben probléma.
Nem azért adódik, mert nem "fotó-helyes", hanem azért mert nem "valóságtapasztalat-korrekciózott".
#16 | @Attila - 2012 03 26 13:28:40
Na ezek az "apró hibák", amiket még nem lát az ember, illetve az érzésre rajzolása egy testnek mondjuk. Ebben kell fejlődni!
#17 | @Attila - 2012 03 26 13:26:56
Na megnéztem! Az arc túl széles lett, azt még tudom korrigálni, nagyjából stimmel minden, a fenék a fotón jobban kint van, illetve a bal láb feljebb van egy picivel. A bal kezét az optikai torzítás miatt eleve nagyobbra vettem, lehet azt a bal lábat is vehettem volna nagyobbra. Ezek az apró hibák amúgy baromira idegesítenek, de tudom, hogy csak a gyakorlással lehet kiküszöbölni őket. OK
#18 | nordwick - 2012 03 26 13:22:31
Most átmegyek vemibe Smile
Ez csak a 2., 3,-ra vonatkoz:
Ne a képszerkesztőn nézdSmile
Vemi a "Mozdulat" képemnél megdolgoztatott rendesen...
minden Ok képszerkesztőn... bele se fogj. Smile
Először azt gondoltam, hogy ez valami "érzés dolog" amit mond.... de nem.
Egyszerűen az van, hogy először világossá kell tenni a (statikai) helyzetet agyilag, és utána tökmindegy hogy élő modell, fotó, vagy gondolatban elképzelt dolog: csalhatatlanná válik az ember, és ezeknek "ellen dolgozik".
Mindegyiknek.
#19 | @Attila - 2012 03 26 13:06:22
Megyek összenézem képszerkesztőn! Grin A gumival egyetértek, az olyan lett, baromi nehéz volt a kezeket megcsinálni valóban, kicsit fel is adtam a dolgot ezen a képen. Na majd jövök és elmondom mi nem stimmel a felsoroltakból. Wink
#20 | nordwick - 2012 03 26 12:58:42
Negatív (-) és pozitív (+) kritikák

(-)
1. A jobb térd színezése átmegy "patriciás gyümölcsbe", ami (lehetne éppen...de sehol nem ellensúlyozódik)
2. Ami nagyon durva a bal láb statikus szerepe. A lány leült, ha csak ülne így, akkor se lenne jó. Tudom hogy "kitámaszt", de akkor is ez egy nagyon nehéz statikai helyzet....
Főleg a jobb popsin nehézkedik.... de nem teljesen... a kitolt láb, a bal kéz is pici ellentartásokat valósít meg...
Ebben a statikai szituációban SEMMI nem stimmel. A bal láb valahol messze van és erőtlen, a bal kéz alja nincs a valós talajon, a jobb kéz pedig "ellennyom".
3. A fotó rövidülések. Szokásos.
A fotózás centrumához közeli dolgok nagyok, a messziek picik.
Hiába gondolod, hogy ez "ÉPP AZ, amit te akarsz kihozni" hogy a lány arca legyen túlzottan hangsúlyos: kell a többi dolog is, és baj, hogy ezek "túl kicsik". Rosszul bízol a foto-masina torzításában - neked kell majd egyszer csak "saját torzítást" kitalálnod, ha ennek szerepet szánsz.

4. A kezek gumisak, guminősek. Miután láttam a mai képed, erről nem mondok semmit, mert annál a képnél meg nem: így világos, hogy tudod hogy mikor nem.

***
(+)

5. Nekem a környezet nagyon tetszik. A hangfal pláne.
Hát zene van. Zene mindig van. Hétköznapkor, drámakor, leöregedéskor, megfiatalodáskor. Mindig.
És szerintem valahogy ezt jelezni is kell a képen.
6. Szerintem ezzel a képpel nagyon nagyon megdolgoztál.
#21 | Anonim felhasználó - 2012 03 26 09:00:45
Olyan ismerős érzést közvetít ez a kép. Nagyon kifejező lett. Gratulálok.
#22 | @Attila - 2012 03 25 22:58:27
Akkor jó! Wink
#23 | Fruzsina - 2012 03 25 22:50:44
Szegény! Ez az első gondolat!
#24 | @Attila - 2012 03 25 18:41:46
Ez nálam nagyon fontos, ezért is hagytam ott (többek között) azt a hangfalat, ezek teljesen hétköznapi pillanatok valóban, de azért mindig igyekszem belecsempészni valami plusz dolgot. Több kevesebb sikerrel. Köszönöm!
#25 | Keresztesi - 2012 03 25 16:06:10
Kedves Attila!
Nekem egyre jobban tetszenek a festményeid. Olyan természetesek, az életből kiragadott pillanatok. Talán hangfal van a hölgy mögött, esetleg jógázik, vagy másképpen kapcsolódik ki, de mindenképpen zenei kísérettel, vagy meditációval. Csak ez jutott az eszembe, ahogy a képet néztem. Gratulálok, az arc is nagyon kifejező!
#26 | @Attila - 2012 03 23 22:49:40
Azért jól rágyúrtam az arcra, de valóban nem egy "tucatszépség". Nem is kedvelem az olyan modelleket. Radiátorcső...hmm...
#27 | kamilla reti - 2012 03 23 22:43:52
Viccet félretéve, szerintem egy szép kép. Pont azért is tetszik, mert nem egy "tucatszépség" a modell.
#28 | kamilla reti - 2012 03 23 22:40:20
Egy radiátorcső, ami felkúszik a falon, az sem tenné sterillé.
Grin
#29 | kamilla reti - 2012 03 23 22:37:21
AuGrin
#30 | @Attila - 2012 03 23 22:35:59
Nem tudhatom! Engem is ez érdekel! Van? Grin
#31 | kamilla reti - 2012 03 23 22:34:42
Jaj persze, maradjon. Bármi maradhat, nem a tárgy jelenléte okozott problémát. De gondolom ennek jelentősége is van. UGYE??Smile
#32 | @Attila - 2012 03 23 22:31:02
Fejtsük meg! Miért maradt az ott? Wink
#33 | kamilla reti - 2012 03 23 22:28:22
Nem baj, hogy hangfal, lehetne egy lábos is. Csak konkurál a hölggyel és az kár. Smile
#34 | @Attila - 2012 03 23 22:13:56
Nem is tudom..biztos van valami jelentősége, hogy ott hagytam. Amúgy se szeretem az idealizált környezetet, ezek nekem nem fontosak, hogy "tiszták" legyenek a képeim. HmmM
#35 | kamilla reti - 2012 03 23 22:00:29
Nekem ez a kép nagyon tetszik. Finoman tompított komplementer. Szépek a ruha fényei is.
Talán az a hangfal nem kellene oda. Vagy nem az a tárgy. Annak a három sötét "pöttye" eltereli a figyelmemet. A kör, amúgy is egy domináns forma. Most így érzem.
#36 | Thomas Kish - 2012 03 23 20:54:34
Ezer ev azert nem latszik rajta, de valakit par honap is nagyon megvisel, foleg moka es kacagas nelkul.
#37 | @Attila - 2012 03 23 20:53:51
Milyen legyen ezer évesen? Grin
#38 | patricia - 2012 03 23 20:48:57
Olyan fáradt az arca...
#39 | nordwick - 2012 03 23 20:48:50
(Thomas)
Itt valami történhetett.
Valakinek eltelt együltőhelyében ezer év.
#40 | @Attila - 2012 03 23 20:45:57
Az élet nem csak csupa móka és kacagás! Wink
#41 | Thomas Kish - 2012 03 23 20:43:03
Itt valami tortenhetett, semmi vidamsag, csak szomorusagot latok.

Véletlen képek

Legutóbbi hozzászólások

Kép címe: falusi utca
Profi munka!



Kép címe: Őrzők
Én is.Grin Köszönöm szépen.


Kép címe: Kikötő
Nagyon köszönöm Umbra.

Kép címe: Dharma-chakra-mudrá
Köszönöm szépen Umbra.

Kép címe: Velencei emlék
Köszönöm szépen.Smile

Zene

Kedvenc oldalaim

You must be logged in to use this panel.

Mai névnapos

Ma 2026. június 02. kedd,
Anita, Kármen napja van.
Holnap Klotild napja lesz.

Keresés

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Üzenőfal

Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

Attila 
2016/01/25 13:17
Úgy tűnik senki! Grin

2016/01/18 21:07
Valaki?

2015/04/05 11:28
Áldott ünnepet mindnyájatoknak!

2015/04/04 09:51
Kellemes ünnepeket mindenkinek. Smile

Attila 
2015/03/15 12:32
jelenleg

Tag Infó

Csatlakozott:
2011.02.24.-09:01
abrahambela 65 éves és jelenleg Szekszárd településen lakik
Weboldala
Utoljára itt volt:
2014.11.13.-18:04
4219 napja
Untitled Document
Támogatás
Vagy

Látogatószámláló

Látogató : 20302404
Az oldal 5597 napja indult
3627 látogató / nap
Security System 1.8.7 © 2006-2008 by BS-Fusion Deutschland

Copyright ©2011
Az oldal tulajdonosa és üzemeltetője Kagyerják Attila Tamás
Elérhetőség:kapcsolat@pemzli.hu

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Generálási idő: 0.76 másodperc | 20,302,404 egyedi látogató | jQ Blog